Saturday, May 18, 2013

Tappers

无聊起来去Setapak找朋友聊个天刚好又遇到午餐时间
去PV128那里绕下绕下,看到这间餐厅的“人潮”好像还蛮不错,就决定这间了



Tappers Teh Ping @ RM3.60

Tappers Kopi Ping @ RM3.60

Chicken Teriyaki Rice @ RM12.90
*chicken fillet with teriyaki sauce served with salad and white rice*

邓先生点的Teriyaki鸡饭,他说“不错咯”(意思是不难吃,还好==")

Spaghetti Cream Sauce - Carbonara @ RM12.50
*spaghetti cream sauce served with chicken bacon*

我的意大利面~我觉得还蛮不错的(注:我说的“不错”绝不是邓先生说的不错哦!)

Spaghetti Olio - Mushroom @ RM13.50
(100% extra virgin olive oil)
*spaghetti olive oil with herbs and spice served with oysters and shiitake mushroom*

朋友点的意大利面,我觉得也还不错吧,因为我只试很小的一口,忘记了实际的味道了

Chicken Schnitzel @ RM13.80
*deep fried chicken with bread crumbs served coleslaw,
chips and our very own special brown sauce*

这个也是朋友点的,没试到

Click here for more info.

吃完午餐后就走去附近的Chatime买我最爱喝的“茶”啦 ❤
TieGuanYinTea Latte with Coffee Jelly, 50% sugar, 0% ice (R) @ RM6.90

注:0% ice也是冷冷的

自从尝试以coffee jelly代替珍珠后,到现在我都没再add on珍珠了
如果点“茶”的时候没有coffee jelly, 我干脆就不喝了
(可见它的威力对我的影响有多大吧 x))

No comments:

Post a Comment